Bands Graphics















I have 4k followers and 7 requests in my invox so im gonna keep taking selfies of me with french braids

I have 4k followers and 7 requests in my invox so im gonna keep taking selfies of me with french braids

hace 2 semanas with 6 notes
#me #ñe



A thing I did a year or so ago, figured you’d appreciate it.

Yay this is really nice! You should keep editing, thank you for showing/submit to me :3

This kinda makes me want to start a “Submitted edits” section hmm whatchathing?

A thing I did a year or so ago, figured you’d appreciate it.

Yay this is really nice! You should keep editing, thank you for showing/submit to me :3 This kinda makes me want to start a “Submitted edits” section hmm whatchathing?
hace 2 semanas with 5 notes
#submission #edit #cynicalmushroom #thank you! #the devil wears prada



Chau amor! 
Realmente esperábamos que despiertes pero tal vez asi sea mejor!
Gracias por todo de corazón!

Chau amor!
Realmente esperábamos que despiertes pero tal vez asi sea mejor!
Gracias por todo de corazón!

hace 2 semanas with 0 notes
#brb crying my soul out #cerati #devastated #like hell



Im gonna make gifs but put on some requests in the invox thing, thank you

hace 2 semanas with 0 notes



Anónimo said:

Can you do a Neck Deep color edit? like how you did the TSSF yellow and the Austin Carlile red. Purple would look cool bc of their album Wishful Thinking.

The thing is that i actually need to find pictures with the colour involved, and i couldnt find any, or to work in any color, tell me another band or member? 

hace 2 semanas with 1 notes
#Anonymous




Do you think you can do a THE STORY SO FAR flash colour light thing?

Done!

hace 3 semanas with 1 notes
#inthismusic



TSSF + Yellow 
☥Follow for more band graphics

TSSF + Yellow
Follow for more band graphics

hace 3 semanas with 2 notes
#The Story So Far #color edit #fav



Austin Carlile + Red 

☥Follow for more band graphics

Austin Carlile + Red

Follow for more band graphics

hace 3 semanas with 77 notes
#austin carlile #color edit #fav #Of Mice & Men



Anónimo said:

Can you make a band member+color thing with Austin carlile?

Sure thing! 

hace 3 semanas with 1 notes
#Anonymous



Anónimo said:

Can you do a collage of asking alexandria, with the words and stuff (I'm sorry if that was v vague) in iPad size please thank you x

Like, with the words “Asking alexandria”? 

hace 3 semanas with 0 notes



☥Follow for more band graphicsIf you use it please like it or reblog

Follow for more band graphics
If you use it please like it or reblog

hace 3 semanas with 23 notes
#5 seconds of summer #5sos #iphone #Ashton Irwin #iphone 5s



Anónimo said:

Can you do a collage of 5sos pictures? Like with those weird hearts & words *that was really vague I'm sry* or maybe a collage of just Ashton Irwin(drummer of 5sos) I want to use it as a background for my iPhone 5s. If you could do this that would awesome! (:

Im going for the second choice! haha 

Sure i can make it iphone size :3

hace 3 semanas with 1 notes
#Anonymous



Anónimo said:

could you do an SWS background with kellin in it and stuff??:))))

What kind of background? 

iphone, pc, tumblr, etc ?

hace 3 semanas with 1 notes
#Anonymous



TDWP + Blue
Follow for more band graphics
If you use it please like it or reblog

hace 3 semanas with 2 notes
#cynicalmushroom #the devil wears prada #color edit #picture edit #fav



someonesave-little-alice replied to your post: Hey have an updated picture of my new …

You need to do mine sometime :O pleaseeeeeeee I will kidnap Chris for you

If i meet you sometime the first thing im gonna do is your hair ;)) & yaay for a personal chris for me hahaha
hace 1 mes with 0 notes
#someonesave-little-alice